Organisaties die zich richten op het krijgen van meer blije klanten hebben de toekomst.

Daar geloven wij in.

Want dit zijn organisaties die snappen dat de focus altijd naar buiten moet zijn gericht. Op de klant.

Of zoals Sam Walton (Oprichter van Walmart) ooit zei:

There is only one boss: the customer. And he can fire everybody in the company, from the chairman on down, simply by spending his money somewhere else.

Maar hoe is dit nu bij jouw organisatie? Hebben jouw medewerkers deze overtuiging ook? En hoe krijg je je medewerkers in beweging zodat zij zich klantgerichter gaan gedragen? Wat is jouw rol hierin als ondernemer en/ of manager?

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten. De tips zijn bewust kort en bondig beschreven. Zodat je niet veel tijd kwijt bent aan het lezen ervan en daardoor wel genoeg tijd over houdt om de tips te implementeren:-)

“Ik heb jouw 10 tips doorgenomen en moet zeggen dat het boekje lekker wegleest. šŸ‘šŸ¼ Bruikbare tips en als je er goed over nadenkt eigenlijk heel logisch. Maar ja, even stilstaan bij de zaken en logisch nadenken is niet vanzelfsprekend meer tegenwoordig. Kortom, goed en duidelijk weergegeven met goede voorbeelden. Een aanrader voor elke manager/ondernemer. Bedankt dat ik het mocht lezen.”

“Het is kort en bondig geschreven, daardoor zeer prettig leesbaar, goede (en helaas herkenbare) voorbeelden en praktische tips om direct toe te gaan passen. Kortom, ik heb jouw tips gelijk gedeeld met een aantal collega’s zodat we hier met z’n allen inspiratie uit kunnen opdoen en mee aan de slag gaan”

Lekker praktisch toepasbaar en leuke voorbeelden en opdrachten die je erin hebt verwerkt.

Veel leesplezier en inspiratie (en meer blije klanten) toegewenst.

Wil je een keer doorpraten over de tips? Laat het ons dan vooral weten.

Ben jij manager of ondernemer en wil je ook graag deze 10 tips ontvangen? Stuur ons dan even een berichtje via onderstaand formulier. Je ontvangt het boekje dan (in pdf) per direct in je e-mailbox.

Ps. ben je medewerker en gun je je manager deze 10 tips? Vul dan onderstaande velden in en je ontvangt het boekje per direct in je e-mailbox.