Iets met het overtreffen van de klantverwachting….
Spreker en trainer Klantgerichtheid Klantbeleving Hoe overtref jij de klantverwachting

Iets met het overtreffen van de klantverwachting… 1 van de snelste methodes om de #halofactor van jezelf en/of je bedrijf te verhogen is het overtreffen van de verwachting die een klant heeft. Zo beland ik na een drukke trainingsdag bij Postillion Hotels in Arnhem. Ik bestel een kopje cappuccino decafé (ik drink al jaren geen […]

Meer lezen
Wat doe jij als een klant bij jou of jullie vertrekt?
Klantbeleving, klantgerichteid, hoe ga je om met een vertrekkende klant

Wat doe jij als een klant bij jou/jullie vertrekt? Ben je dan boos? Teleurgesteld? Blij? Of doe je dan als Ali.. Vandaag heb ik afscheid genomen van Ali. In de afgelopen drie jaar heb ik met veel plezier mijn wekelijkse portie groente en fruit bij hem gekocht op de markt in Arnhem. Ali heeft in […]

Meer lezen
Zo krijg je blije deelnemers van trainingen

Hoe sluit jij jouw training af? Met een saaie “Dank voor jullie aandacht, dit was het?”Of nog erger met “Zijn er nog vragen?” Of met een bak aan energie en enthousiasme? Wij kiezen graag voor het laatste. Zo ook gistermiddag. De deelnemers kregen allemaal een ballon. Kregen de opdracht deze op te blazen en er […]

Meer lezen
Techneuten en klantbeleving…kan dat?

Kun je 25 techneuten iets bij brengen over klantbeleving….? Kan dat? Ja, natuurlijk kan dat! Want dat hebben de techneuten van Peer Groep gistermiddag wel laten zien. Tijdens de inspiratiesessie + workshop: “Hoe zetten wij Peer Groep, nog, meer op de kaart?!” Met veel enthousiasme zijn ze aan de slag gegaan met het verzamelen van […]

Meer lezen
VERVELENDE KLANTEN BESTAAN NIET!

Oh nee? Echt niet? Nee, vervelende klanten bestaan niet. Klanten die in jouw ogen vervelend zijn, voldoen simpelweg niet aan het plaatje dat jij in je hoofd hebt van een fijne klant. Deze ‘vervelende’ klanten hebben wellicht andere overtuigingen dan jij hebt, gedragen zich anders dan jij doet, werken bij of zijn bedrijven die niet […]

Meer lezen
4 Essentiële ingrediënten voor het bouwen van een vertrouwenrelatie met je klant

Of je een manager, adviseur, trainer, verkoper of accountmanager bent.. Het belangrijkste wat je moet realiseren is VERTROUWEN! Hoe meer vertrouwen je krijgt van je klant, hoe meer de klant van je aanneemt of bijvoorbeeld koopt. Maar hoe bouw je nu het snelst aan vertrouwen? Door vanaf nu de volgende formule (ontwikkelt door David Maister) […]

Meer lezen