Kennisbank

Klanten blij maken is zo simpel..

“Meneer, meneer..” Ergens in mijn achterhoofd hoor ik iemand dit roepen, terwijl ik samen met Job, mijn zoon van 8, bij de Albert Heijn aan de Velperweg in Arnhem naar buiten loop. We hebben zojuist onder andere meel gekocht, waarmee Job eigen klei kan maken. Nu was het Job niet alleen te doen om de…

Lees verder

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand

Met welke intentie doe jij je werk? Met welke intentie ga je met mensen om? Met je team of met je klanten? Sinds kort zet ik in de ochtend een intentie. Dan bedenk ik hoe ik de dag door wil komen. Vanochtend zette ik bijvoorbeeld mijn intentie op ‘vriendelijkheid’. En deze intentie herhaal ik voor…

Lees verder
Spreker en trainer Klantgerichtheid Klantbeleving Hoe overtref jij de klantverwachting

Iets met het overtreffen van de klantverwachting….

Iets met het overtreffen van de klantverwachting… 1 van de snelste methodes om de #halofactor van jezelf en/of je bedrijf te verhogen is het overtreffen van de verwachting die een klant heeft. Zo beland ik na een drukke trainingsdag bij Postillion Hotels in Arnhem. Ik bestel een kopje cappuccino decafé (ik drink al jaren geen…

Lees verder
Klantbeleving, klantgerichteid, hoe ga je om met een vertrekkende klant

Wat doe jij als een klant bij jou of jullie vertrekt?

Wat doe jij als een klant bij jou/jullie vertrekt? Ben je dan boos? Teleurgesteld? Blij? Of doe je dan als Ali.. Vandaag heb ik afscheid genomen van Ali. In de afgelopen drie jaar heb ik met veel plezier mijn wekelijkse portie groente en fruit bij hem gekocht op de markt in Arnhem. Ali heeft in…

Lees verder

Wat is de sleutel voor het realiseren van een hogere klantbeleving?

“Richt je vanaf nu 100% op het vergroten van het HALO-effect” Dat was mijn boodschap donderdag voor de de jong(e) talenten van Jong Dura Vermeer. Hoe meer de focus zit op het vergroten van het HALO-effect, hoe beter zij in staat zijn om te werken voor en met meer blije klanten. Maar wat is het…

Lees verder

Zo krijg je blije deelnemers van trainingen

Hoe sluit jij jouw training af? Met een saaie “Dank voor jullie aandacht, dit was het?”Of nog erger met “Zijn er nog vragen?” Of met een bak aan energie en enthousiasme? Wij kiezen graag voor het laatste. Zo ook gistermiddag. De deelnemers kregen allemaal een ballon. Kregen de opdracht deze op te blazen en er…

Lees verder

Techneuten en klantbeleving…kan dat?

Kun je 25 techneuten iets bij brengen over klantbeleving….? Kan dat? Ja, natuurlijk kan dat! Want dat hebben de techneuten van Peer Groep gistermiddag wel laten zien. Tijdens de inspiratiesessie + workshop: “Hoe zetten wij Peer Groep, nog, meer op de kaart?!” Met veel enthousiasme zijn ze aan de slag gegaan met het verzamelen van…

Lees verder