Wil je meer blije klanten? Begin zelf eens met (glim)lachen…

Willen je meer blije klanten?

Zorg er dan voor dat je zelf ook blij bent!

Benader iedere klant met een (glim)lach.

Als jij begint, volgt de klant, bijna, vanzelf.

En het mooie is dus: Jij hebt hier 100% invloed op.

Niemand kan jou weerhouden blij te zijn.

Moet jij eens kijken wat dit doet met jezelf, je klant en jullie resultaten..

En geloof je me niet?

Bekijk dan eens onderstaande filmpje van #Rituals.

Zelfs de aanvankelijk ietwat sjagerijnig lezende dame kan het uiteindelijk niet laten om te lachen…

Mooi toch?!

Dus pak die invloed en (glim)lach!

“When you smile to the world, the world smiles back”

#klantgerichtheid #meerblijeklanten #lachendoetlachen #spiegelneuronen #rituals

Meer kennis

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

IMG_0003

Hoe krijg en houd je een groep van circa 40 mensen 4 uur lang enthousiast?

Aandacht-luisteren-en-praten-website-1080x800-664462054

Wat is het belangrijkste in een verkoopgesprek?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie zoveel mogelijk managers helpen bij het bouwen van succesvolle en klantgerichte teams. Vanuit het motto: "Buiten Winnen, is Binnen Beginnen".
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.