“Meneer, ik ga u een ontzettend gaaf aanbod doen”

“MENEER, IK GA U EEN ONTZETTEND GAAF AANBOD DOEN”

Zo begon gistermiddag een medewerker van Vodafone zijn telefoongesprek.

Eerlijk gezegd stonden mijn nekharen direct overeind en tegelijkertijd triggerde hij mij ook en wekte hij mijn nieuwsgierigheid.

Ik besloot hem het voordeel van mijn twijfel te geven.

En gelukkig maar: na een minuut of 20 had hij mij zover dat ik inging op zijn gave aanbod. Hij blij met z’n provisie, ik met een lagere telefoonrekening:-)

Hoe deed hij dit? Hoe kreeg het voor elkaar om door mijn weerstand heen te gaan en mij uiteindelijk JA! te doen zeggen?

Ik kan niet anders zeggen, dan dat deze manier ontzettend goed was in het ECHT CONTACT maken met mij.

Geen rare telefoonscripts. Nee, gewoon een goed gesprek tussen twee mensen.

Hij luisterde goed, vroeg goed door, erkende mij in mijn getwijfel, gaf meerdere opties en gaf me op een prettige manier de tijd om hieruit mijn keus te maken.

Kortom, hij gaf mij AANDACHT, AANDACHT en nog eens AANDACHT!

En gemeende aandacht is precies wat ik (en jij ook vast) nodig heb om op z’n minst open te staan voor een ‘ontzettend gaaf aanbod’

Dikke pluim voor deze beste man!

#communicatietraining #hoekrijgikzemee #pushthegreenbutton #beinvloeden #overtuigen #salestraining #verkooptraining

Meer kennis

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

IMG_0003

Hoe krijg en houd je een groep van circa 40 mensen 4 uur lang enthousiast?

Aandacht-luisteren-en-praten-website-1080x800-664462054

Wat is het belangrijkste in een verkoopgesprek?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie zoveel mogelijk managers helpen bij het bouwen van succesvolle en klantgerichte teams. Vanuit het motto: "Buiten Winnen, is Binnen Beginnen".
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.