Wat doe jij als een klant bij jou of jullie vertrekt?

Hans Zomer ☀️

Wat doe jij als een klant bij jou/jullie vertrekt?

Ben je dan boos? Teleurgesteld? Blij?

Of doe je dan als Ali..

Vandaag heb ik afscheid genomen van Ali. In de afgelopen drie jaar heb ik met veel plezier mijn wekelijkse portie groente en fruit bij hem gekocht op de markt in Arnhem.

Ali heeft in de drie jaar, samen met zijn geweldige collega’s Ignatio en Luuk, 1 brok aan klantgerichtheid laten zien. Geweldig om dit te ervaren als klant✨🎉

Toen ik hem vertelde dat ik vertrok als klant, deed Ali voor mij precies het goede!

1. Hij bedankte mij voor de aflopen drie jaar
2. Gaf direct een tip voor een andere plek op lokaal groente en fruit te kopen
3 Gaf mij een leuk cadeautje als dank mee in de vorm van een bakje biologische blauwe druiven

Wat een held! Wat heeft hij goed door hoe het verhogen van klantbeleving werkt!

Uit het oog is in dit geval zeker niet uit het hart❤️

Mocht je een keer op zaterdag op de markt in Arnhem zijn, ga vooral even langs bij Ali. Van Bolay groente en fruit! En ervaar het zelf!

Nu ben ik benieuwd: wat doe jij als een klant bij jou of jullie vertrekt?

#klantgerichtheid#klantbeleving#halofactor#pushthegreenbutton#training#inspiratie

Meer kennis

kotsende man

Schaarste-mindset versus Overvloed-mindset. Waar kies jij voor?

IMG_0003

Hoe krijg en houd je een groep van circa 40 mensen 4 uur lang enthousiast?

Aandacht-luisteren-en-praten-website-1080x800-664462054

Wat is het belangrijkste in een verkoopgesprek?

MeerBlijeKlanten.nl

Hans Zomer is oprichter, trainer en spreker bij MeerBlijeKlanten.nl. Met als missie zoveel mogelijk managers helpen bij het bouwen van succesvolle en klantgerichte teams. Vanuit het motto: "Buiten Winnen, is Binnen Beginnen".
10 tips voor managers en ondernemers, klantgerichtheid, teamontwikkeling
Gratis download: 10 tips voor managers en ondernemers

In dit boekje lees je 10 concrete tips die jou gaan helpen om de klantgerichtheid binnen jouw organisatie te vergroten.