De belastingdienst heeft als slogan: Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker wel….

Leuk die slogan, maar wij zijn het hier niet mee eens.

Je kunt het namelijk wel leuker maken voor je klanten. Met als resultaat: Meer Blije Klanten!

Ons motto is:

“Als we het werk beter moeten doen, dan wordt het er (vaak) niet leuker op, maar wordt ons werk leuker, dan wordt het er vaak ook beter van”

En dus richten wij ons in de workshop Leuker kunnen we het WEL maken! op het genereren van ideeën die het werk leuker maken voor de medewerkers zelf en leuke maken voor de klanten!

Wat gaan we doen

  • we gaan klagen over alles wat niet goed gaat. Waar lopen ze tegenaan als ze zich klantgericht willen gedragen? Wat kan er volgens hen veel beter op het gebied van klantgerichtheid? Wat zouden ze het liefst per vandaag nog willen veranderen om er daardoor meer voor de klant te kunnen zijn?
  • we gaan klachten waar we GEEN invloed op hebben op een leuke manier laten verdwijnen
  • we gaan ideeen bedenken hoe we klachten, waar we WEL invloed op hebben, op een leuke manier kunnen ombuigen naar een wenssituatie
  • we gaan acties opzetten om het ook daadwerkelijk te doen

Wat is het resultaat van deze workshop

  • er zijn leuke acties bedacht om van klacht naar wens te gaan
  • deelnemer gaan vol energie aan de slag om het leuker en daardoor beter te maken op het werk
  • bewustwording is vergroot dat je zelf er iets aan kunt doen om het voor jezelf, je collega’s EN  je klanten het leuker te maken. En daardoor vaak beter!

Interesse in deze workshop?

Neem contact op met Hans Zomer op 06-51837131 of middels onderstaand contactformulier!