[wpseo_breadcrumb]

Willen jullie meer klanten? Of willen jullie met bestaande klanten afspraken maken voor de accountmanagers? Of willen jullie weten hoe klanten jullie dienstverlening ervaren?

Onze telemarketingaanpak is 100% maatwerk. Ieder traject ontwikkelen dus op basis van de doelstelling, de situatie en de beoogde aanpak.

Kortweg zijn de stappen:

1. Bepalen van de doelgroep
Door het bepalen van de doelgroep kunnen wij heel gericht de prospects benaderen. Met wie moeten er afspraken worden ingepland? Wie is jullie ideale klant? Waar bevind deze doelgroep zich? Op welke momenten staat de doelgroep open voor contact en het maken van een afspraak. Deze fase is vooral gericht op het voorbereiden van de actie om over te gaan tot benaderen.

2. Benaderen van de doelgroep
In deze fase gaan we daadwerkelijk aan de slag om de doelgroep te benaderen. Dit kan via mail, telefoon, whatsapp.

3. Borgen van afspraken
We houden vinger aan de pols bij de gemaakte afspraken. Wat is het resultaat van deze afspraken? Welke deals zijn er gesloten? Wat kunnen we in de toekomst nog beter doen om de kwaliteit nog meer te verhogen?

Procesbegeleiding

We koppelen continu terug met de opdrachtgever over de voortgang van de telemarketing. Wat gaat er goed? Wat kan er beter? Wat zijn de tussentijdse resultaten?

Interesse in het krijgen van meer klanten?
Neem dan contact op met ons via het contactformulier of bel met Hans Zomer op 06-51837131

Naast telemarketing bieden wij ook diverse trainingen aan. Kijk hier voor ons huidige aanbod.