Spreker over klantgerichtheid

Zoek je voor je event, bedrijfsborrel, kick-off of bijvoorbeeld klanten- medewerkersdag een spreker over klantgerichtheid en/of het meekrijgen van je team als manager of ondernemer? Boek dan Hans Zomer voor een inspiratiesessie van 60- 90 minuten.

Lezing: Van (on)tevreden naar meer BLIJE klanten

Iedere organisatie heeft klanten. Zowel interne als externe. En ieder klant wil hetzelfde: gezien en gehoord worden.

Hoe laat je een klant ervaren dat hij of zij gezien en gehoord wordt? Wat kun jij en je organisatie eraan doen om ervoor te zorgen dat een klant zich koning voelt?

Onderwerpen die aan bod (kunnen) komen

  • wat is belangrijkste moment in het klantcontact en hoe kun je dit moment maximaal benutten om je klanten BLIJ te maken
  • waarom stopt klantgerichtheid nooit meer als je er eenmaal aan begint
  • welke 3 soorten klanten zijn en op welke type moet je als organisatie richten wil je relevant en onderscheidend blijven in de markt
  • welke minimale verwachtingen hebben klanten en hoe halen jullie je voordeel uit
  • wat is de gouden formule in het creĆ«ren van meer BLIJE klanten ipv (on)tevreden klanten
  • wat zijn de 7 belangrijkste redenen waarom medewerkers niet ‘meegaan’ in een klantgerichtheidstraject EN hoe buig je deze weerstanden om?

Interesse in Hans als spreker over klantgerichtheid en/of meekrijgen van medewerkers in het vergroten van klantgericht gedrag?

Neem vrijblijvend contact op via 06-51837131 of via onderstaand contactformulier.