[wpseo_breadcrumb]

Voor veel mensen is telefonische acquisitie nou niet bepaald het meest favoriete werk. De associatie met ‘mensen lastig vallen’ is vaak groot. De ervaring met zelf gebeld worden door een telefonische acquisiteur is vaak niet heel positief. Het voelt vaak aan als leuren en bedelen om een afspraak.

En dat is volledig herkenbaar, want de meeste mensen die ‘doen’ aan telefonische acquisitie doen het niet op de goede manier. Ze willen te snel de afspraak scoren. Bellen volgens scripten en geloven vaak zelf er niet in dat telefonische acquisitie iets voor hen is. Ze zijn vaak meer bezig met zichzelf, dan met de klant. Logisch als je deze ervaring hebt opgedaan, dat je zelf niet staat te springen om aan telefonische acquisitie te doen.

En toch is het belangrijk om deze vaardigheid te leren. Zeker in deze tijd. Want de snelste manier om in contact te komen met je (toekomstige) klant, is nog altijd via de telefoon..

Maar hoe doe je dit dan? Hoe kun je bellen op een manier waar jij je prettig bij voelt. En die jouw prospect ook als prettig ervaart. Waardoor hij vaker openstaat voor het maken van een (online) afspraak met jou?

In deze training telefonische acquisitie leer je het.

Wat gaan we doen?

We werken met een kort gedeelte theorie en gaan ook daadwerkelijk oefenen. Hierdoor is het niet een droge theorietraining, maar interactief en 100% praktijkgericht.

Tijdens de training telefonische acquisitie gaan de deelnemers bellen met echte prospects en klanten. Hierdoor ervaren ze direct hoe ze de theorie kunnen toepassen EN worden er ongetwijfeld al nieuwe afspraken gemaakt. Hierdoor is het rendement van deze training voor zowel de deelnemer als bedrijf hoog.

Wat kun je na deze training?

Je weet hoe je een gesprek opent en hoe je jouw gesprekspersoon triggert om verder met je te praten. Je weet ook of het slim is om je aanbod te vertellen of juist niet. Daarnaast leer je hoe je op een prettige en mensgerichte manier om kunt gaan met weerstanden. Je leert ook waarom bellen met een script volstrekt onlogisch is en wat juist wel goed werkt.

Kortom, na deze training ga jij met een flinke dosis kennis, technieken en zelfvertrouwen aan de slag met het bellen van je (toekomstige) klanten.

Wie verzorgt deze training

De training wordt gegeven door een trainer met zelf veel ervaring in telefonische acquisitie.

Doelgroep van deze training

  • (junior) Accountmanagers
  • Vakinhoudelijke professionals
  • Managers met een commerciële taak

Algemene informatie

  • de training telefonische acquisitie is van 9.30 uur – 16.00 uur
  • locatie is heel Nederland
  • de training wordt middels open inschrijving en in-company verzorgd

Interesse in deze training?

Neem vrijblijvend contact op via 06 – 518 37 131 of vul onderstaand formulier in.