Naast de lezingen en inspiratiesessies bieden wij trainingen en workshops aan. Altijd gericht op het krijgen van meer BLIJE klanten. Verzorgd door ervaren trainers en workshopbegeleiders. Lees hier meer over de trainingen en workshops.

Op dit moment bieden wij onderstaande trainingen en workshops aan:

Training Klantgerichtheid: Leuker kunnen we het WEL maken!
In deze workshop van 3, 5 uur gaan de deelnemers aan de slag om van klachten om te buigen naar wensen. Met 1 doel: het leuker maken op het werk en daardoor vaak beter (voor de klanten). Klik hier voor meer informatie.

Training Klantgerichtheid: Van (on)tevreden naar Meer BLIJE klanten
In deze workshop van 3,5 uur gaan de deelnemers aan de slag met het genereren van praktische en concrete ideeen om de klantgerichtheid te vergroten. Klik hier voor meer informatie.

Training Klantgerichtheid: Effectieve Klantcommunicatie
In deze training van 3 dagdelen krijgen deelnemers hun eigen stijl van communicatie herkennen en toepassen. En leren ze hoe ze hun communicatie met hun klanten kunnen verbeteren. Klik hier voor meer informatie.

Maatwerk
Naast bovenstaande trainingen bieden wij uiteraard ook trainingen en workshops aan die wij op maat maken voor jouw team, bedrijf of organisatie. Neem hiervoor contact op met Hans Zomer (06-51837131) of stuur ons een bericht via het contactformulier.