Naast de lezingen en inspiratiesessies bieden wij trainingen en workshops aan. Altijd gericht op het krijgen van meer (blije) klanten. Verzorgd door ervaren trainers en workshopbegeleiders. Lees hier meer over de trainingen en workshops.

Training Telefonische acquisitie

In deze training leren deelnemers hoe ze op hun eigen manier succesvol worden in het maken van telefonische afspraken. Klik hier voor meer informatie.

Training Telefonische acquisitie (online)

In deze online training leren deelnemers hoe ze op hun eigen manier succesvol worden in het maken van telefonische afspraken. Klik hier voor meer informatie.

Training Klantgerichtheid Meer BLIJE klanten

In deze workshop van 3,5 uur gaan de deelnemers aan de slag met het genereren van praktische en concrete ideeen om de klantgerichtheid te vergroten. Klik hier voor meer informatie.

Training Klantgerichtheid: Leuker kunnen we het WEL maken!


In deze workshop van 3, 5 uur gaan de deelnemers aan de slag om van klachten om te buigen naar wensen. Met 1 doel: het leuker maken op het werk en daardoor vaak beter (voor de klanten). Klik hier voor meer informatie.

Training Klantgerichtheid: Effectieve Klantcommunicatie


In deze training van 3 dagdelen krijgen deelnemers hun eigen stijl van communicatie herkennen en toepassen. En leren ze hoe ze hun communicatie met hun klanten kunnen verbeteren. Klik hier voor meer informatie.

Maatwerk

Naast bovenstaande trainingen bieden wij uiteraard ook trainingen en workshops aan die wij op maat maken voor jouw team, bedrijf of organisatie. Neem hiervoor contact op met Hans Zomer (06-51837131) of stuur ons een bericht via het contactformulier.